محسن جونمحسن جون، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
مهدیمهدی، تا این لحظه: 5 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

روزگار محسن

یادی از گذشته

1396/3/29 3:13
نویسنده : مامانش
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم مخصوصن نگار جون عزیزم

از اینکه وبلاگ قبلیمونو حذف کردم معذرت . ما دوباره اومدیم که بنویسم از روزهای خوش و ناخوشمون ، اومدیم که لحظه لحظه های زنگدیمونو با هاتون شریک باشیم.

اومدم بنویسم از محسنم که تمام زندگیه منه

یکم دیر شروع کردم ولی ایشالا که جبران شه

دوستان تو این شبای عزیز مارو از دعای خیرتون محروم نکنین.

                        التماس دعا

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان گل پسر
1 تیر 96 8:11
سلام دوست جوني خودم بخدا هميشه به فكرت هستم . نميدوني از اينكه امروز صبح وبم رو باز كردم و پيامت رو ديدم چقدر خوشحال شدم . دل منو شاد كردي ايشالا هميشه دلت شاد باشه . دوستت دارم دوست عزيزم
مامانش
پاسخ
عاشقتم نگار جونم باور کن همیشه به یادت بودم ولی شرمنده که نمیتونستم بیام و بهت سر بزنم
مامان گل پسر
1 تیر 96 8:13
وقتي زنگ زدم و برنداشتي و ديدم راهي نيست كه باهات در ارتباط باشم به مريم ، مامان بهناز پيام دادم كه ازت خبر داره يا نه اما اونم جوابمو نداد بدجوري دلتنگت بودم مريم جون
مامانش
پاسخ
باور کن منم دلتنگت بودم خیلی ولی نمیتونستم بیام . انشالله که حالا خوب خوب باشی تا منم دلم شاد بشه از خوبیت
مامان گل پسر
1 تیر 96 8:14
راستي يادم رفت بگم رمز ميخواااااااااااااااام
مامانش
پاسخ
رمزم میدم
ساعت نیک
1 تیر 96 11:22
سلام. با ما وقت شناسی را به فرزندان خود بیاموزید و از یک تولید کننده وطنی حمایت کنید.
مامان زهرا
17 تیر 96 16:08
سلام مامان محسن حیف شد من خیلی دوستش داشتم
مامانش
پاسخ
فدات شم گلم دیگه یه لجبازی احمقانه بود که خودمم خیلی پشیمونم ولی متاسفانه پشیمانیم الان سودی نداره